Nah CokI-Coki CikGu Bagi..!!

AnAk mUriD yG ComEl2..!!~

Thursday, December 8, 2011

:~= OMBAK RINDU:%

sipnosis :"Izzah (Maya Karin), gadis yatim piatu yang kematian ibu dan ayah akibat hilang dilautan. Justeru itu, ayah saudaranya, Taha, mengambil tugas memelihara Izzah. Pada masa sama, Pak Cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual Izzah kepada seorang tauke kelab malam.Di situlah dia berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz (Aaron Aziz). Hariz sanggup ‘membeli’ Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan mahu membawa dia keluar dari neraka jahanam itu. Atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah, tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan.Kehadiran Mila Amylia (Lisa Surihani), anak Tan Sri Rashdan, model dan pelakon terkenal akhirnya menggugat kebahagiaan Izzah dan Hariz. Apakah mereka bermadu?"


PERHATIAN..PERHATIAN...virus OMBAK RINDU sedang melanda MALAYSIA..!!pastikan anda juga terkena virus tersebut..sangat menggembirakan..!!hahaha

Sibuk disana sini orang menceritakan tentang OMBAK RINDU..!cikgu pon x nk ketinggalan walopon mmg dh ketinggalan..hahaha..sanggup beratur panjang..berdiri menggeliat-menggeliut..tp demi OMBAK RINDU..cikgu sanggup <boleh la aku cakap..sbb bkn aku yg beratur>...

cerita yang penuh dgn kisah cinta..tangis dan tawa..menyentuh perasaan..ada makcik ni..menangis dari awal sampai la ke akhir....sedih sgt kot..huahua...2 kali cikgu touching...mmg sedih..tapi...nk msk kali ke-3..ada budak kecik ni menangis..spoil giler..trs x jd nk nangis..sengal kn..?

tp kn..cikgu syor kn korg WAJIB tengok cerita ni..mmg x rugi..best pon best..!! ***** kot..!!klo nk tgok booking tiket awal2 k..jgn jd mcm kiteorg..Drive pnt2 dr jauh..dengan harapan tiket jam 11.20 ada..tapi hampeh..so terpaksa la beli tiket jam 2.00ptg..itu pun duduk betol2 kt depan skrin..teleng kepala jadinya!!hahahah..

"REDHA ITU IKHLAS..PASRAH ITU MENYERAH"

7 comments:

  1. belum berkesempatan untuk tengok lagi..
    bakal tengok dalam masa terdekat ni. huhu..

    ReplyDelete
  2. g la tgok..best..x rugi..!!tp mmg full kot kt smue cinema...

    ReplyDelete
  3. best x ombak rindu nie...klo best nk p tgk dgn gf hahha

    ReplyDelete
  4. Kat blog I dah ada tsunami rindu dah youuuuuuu :)
    hehhehhee..

    ReplyDelete
  5. sgt2 best..kak ayu...tsunami la sgt kn..huahua

    ReplyDelete
  6. eerrr... best sangat ke? muahahahaha

    ReplyDelete
  7. tunggu balik kl la tengok...keke...

    ReplyDelete