Nah CokI-Coki CikGu Bagi..!!

AnAk mUriD yG ComEl2..!!~

Thursday, December 1, 2011

=> AKU SUKA KENTUT..!!

prutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt..!! mak oi..panjang nye bunyi kentut ko....tengik la plak bau die..aku rase skunk yg busuk 2 pon boleh kalah dgn kebusukan dan ketengikan kentut ko 2..!!klo ko kentut kt bunga kompom bunga 2 layu dan terus terbantut pertumbuhan die..huahuahua...klo pakai penutup mulot pon..blom tentu korg boleh tahan..!!

haaa....ni la kesah kentut..!!kesah si budak kentut...nak tau nama die....teka la sape die..??teka2..!!
si budak kentut ni mmg asyik suke kentut.. klo bace biodata die pon..hobi dia adalah KENTUT..!!
Dia ni jenis suke kentut bersepah2...kt mana2 selagi die ade peluang nak kentut..time 2 jugak die kentut..
syukurlah si budak kentut ni klo nak kentut mesti die jerit WEYH..AKU NAK KENTUT..!!
so....orang kalau dgr die jerit..mmg teros cabut lari la tinggalkan die..mne x nye...klo bau die kentut pon kompom ko pengsan...klo bau semerbak kasturi x pe la jugak..ni bau masyaALLAH..org yg bau je la boleh tau mcm mne kebusukan die kentut..!!

erm...tapi cikgu malas la nak bgtau sape die ni..takut terbukak aib org..korg paham2 je la...dosa kan bukak aib org..!!

"Barang siapa melepaskan seorang mukmin dari kesusahan hidup di dunia, niscaya Allah akan melepaskan darinya kesusahan di hari kiamat, barang siapa memudahkan urusan (mukmin) yang sulit niscaya Allah akan memudahkan urusannya di dunia dan akhirat.Barang siapa menutup aib seorang muslim, maka Allah akan menutup aibnya di dunia dan akhirat. Allah akan menolong seorang hamba, selama hamba itu senantiasa menolong saudaranya. Barang siapa menempuh perjalanan untuk mencari ilmu, maka Allah akan memudahkan jalan baginya menuju surga. Tidaklah suatu kaum berkumpul di salah satu rumah Allah untuk membaca Kitabullah dan mempelajarinya bersama-sama, melainkan akan turun kepada mereka ketenteraman, rahmat Allah akan menyelimuti mereka, dan Allah memuji mereka di hadapan (para malaikat) yang berada di sisi-Nya. Barang siapa amalnya lambat, maka tidak akan disempurnakan oleh kemuliaan nasabnya."(HR Muslim)

NAK TAU SAPE ORG YG KENTUT 2..??
CUBA KORG JERIT WEYH..AKU NAK KENTUT..!!!

hahahah...kan dah terkena...PADAN MUKA..!!



2 comments:

  1. kentut baik untuk kesihatan
    :-)

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/12/review-filem-ombak-rindu.html

    ReplyDelete
  2. yerp..kentut baik untuk kesihatan..!!~~

    ReplyDelete