Nah CokI-Coki CikGu Bagi..!!

AnAk mUriD yG ComEl2..!!~

Sunday, April 22, 2012

>> Kenapa jaDi Cikgu..?

KORANG MESTI BENGANG BILA ORANG TANYA..!!!
Kenapa nak jadi CIKGU..?

kompom...
mesti ada yang jawab...

saya nak jadi cikgu sebab PARENTS paksa..!!
saya nak jadi cikgu sebab dapat elaun setiap bulan..xyah susah2 nak pinjam PTPTN..!!
saya nak jadi cikgu sebab keje cikgu ni senang..(hello...keje cikgu la yg paling ssh okeyh!!)
saya nak jadi cikgu sebab ala..jadi cikgu je pon..berdepan dgn budak2 je...sergah sikit budak2 2..diamlah dorg...
saya nak jadi cikgu sebab saje nak menggedik..suke2 je..
saya plak nak jadi cikgu sebab..erm..entah la..xde sebab kot...

MASYAALLAH....
cuba lah korg cakap..saya nak jadi cikgu sebab ALLAH s.w.t...
jadi cikgu ni satu dakwah tau...dapat pahala lebih..ilmu yg kite curahkan akan makin berkembang...
ish korg ni..cubalah perbetulkan niat 2...!!
niatlah nak jadi cikgu sebab LILLAHITAALA....!!

3 comments:

  1. macam best pulak dengar cite cigku zoul ni..hehe jadi cigku tadi kowt best

    ReplyDelete
  2. :) saya nak jadi cikgu sebab saya cikgu.:P!

    ReplyDelete